محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
  • ۱۴ فروردين ۰۲، ۱۱:۱۴ - افسانه امیرعبدالهیان
    ممنون عالی
نویسندگان

40 توصیه حجه الاسلام قرائتی به زوج های جوان (آقای عزیز)

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۵۱ ب.ظ

آقای عزیز

١) به همسرت بگو: دوستت دارم!

2) واژه « دوست داشتن » را فقط برای او هزینه کن .

3) همسر تو کریستاله ! مواظب باش او را نشکنی

4)کاری کن که به تو ایمان بیاره ؛

5)تو باید تکیه گاه خوبی براش باشی

6) از عشقت برای او هزینه کن ، نه فقط از ثروتت ؛

7)زیبایی همسرت را ستایش کن؛

8)کارهایی که از توانش بیرونه , به او واگذار نکن ؛

9)او گل خوشبوی بهاری است ، پژمرده اش نکن ؛

10) انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشه ؛


11) با بحث و جدل او را خسته نکن ؛

12) نسبت به همسرت همیشه وفادار باش

13) اقتدار و صلابت را جایگزین خشونت کن
14) همدردی و همدلی او را آرام می کنه؛

15) قبل از انتقاد ازش تعریف کن ؛

16) سربسرش نگذار

17)اگه به او احترام بذاری , به زندگی امیدوار می شه ؛

18) اگه آزارش بِدی , از تو متنفر می شه؛

19) از دست پختش تعریف کن ؛

20) نیش او نوشه ، ناراحت نشو ؛

21) دل او را نشکن ؛

22) مسخره اش نکن ؛

23)حسادت او را با تحقیر برنیانگیز ؛

24) انگشتان ظریف و صدای نازکش می گویند : " با من ستیز مکن  "

25) هر وقت بهت شک کرد ، با

صداقت و مهربانی مطمئنش کن ؛

26 ) اگه گفت : « به اندازه دنیا دوستت دارم »؛

27) اگه گفت : تو منو دوست نداری 
؛ من بدبختم که با تو ازدواج کردم ! بلافاصله به او بگو : عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم ؛

28) اگه گفت : دلم گرفته تو این خونه ؛ بگو : در اولین فرصت روی دوشم سوارت می کنم تو آسمونا می گردونمت ؛

29) اگه گفت : تو خیلی بدی ! بگو : عوضش تو خیلی خوبی ؛

30) اگه ناز کرد ! نازشو به قیمت گرون بخر ؛

31) اگه گریه کرد ، خیلی دسپاچه نشو  فقط نوازشش کن ؛

32) اگه گفت : از دست بچه ها خسته شدم بگو : بهت حق می دم ! تو خیلی صبوری  ازت متشکرم ؛

33) اگه اخم کرد ؛ بهش بگو: اخم نکن، زشت می شی؛

34) اگه باهات قهر کرد ! بگو: قهرت هم مثل مهرت قشنگه؛

35) اگه از مادر و خواهرت شکایت کرد، فقط شنونده خوبی باش؛

36) اگه گفت: من خواستگارای زیادی داشتم؛ با لبخند بگو: پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم؛ که تو رو به چنگ آوردم؛

37) اگه گفت: تو زشتی؛ بگو عوضش تو خوشگلی؛

38) اگه بازم گفت: زشتی؛ بهش بگو: زیبایی مرد در عقل اونه؛

39) اگه گفت: طلاق می خوام؛ حتما به مشاور مراجعه کن؛

40) دلآرامی که داری دل در او بند.

نظرات (۱۳)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" 40 توصیه حجة‌الاسلام قرائتی به زوج‌های جوان (آقای عزیز) "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/31035
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای: بیایید با کمک‌رسانی به مردم غزه و غلبه بر موانعی که صهیونیست‌ها در این راه ایجاد می‌کنند همراه و همدست شویم و به وظایف دینی و انسانی خود عمل کنیم."
یا علی
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۰ حریم آسمانی
سلام
وب خوبی دارین
اگه دلتون خواست میتونم براتون لوگوی حرفه ای طراحی کنم
میتونید نمونه لوگو ها و طرحام رو اینجا ببینید:
blog.hossein-ezzati.ir

حریم آسمانی
حسین عزتی
سلام 
بسیار عالی و قابل استفاده بود
بازهم به این وبلاگ سر میزنم.


اگر به بحث علوم اسلامی و مباحث تولید علم هم علاقه داشتید یه سر هم به وبلاگ من بزنید.
rasadfekr.blog.ir


پاسخ:
سلام
ممنون از لطفت
حتما به وبلاگ شما سر میزنم
التماس دعا
تشکر جالب بودن ...
سلام
ممنون از مطلبتون عالی بود.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
 ممنون از ارسال نظرتون
سلام
بسیار عالی
متشکر
التماس دعا
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۵ علی رحمانی پور
ممنون
عالی
پاسخ:
متشکر
همسرم اومد ایتا رو بهش بگم ههههه.....ممنون
پاسخ:
سلام
حتما بگید
ولی با نیت حسن
عالــــی بود
ولی نداریم همچین کسی خخخ

ممنون بابت مطلب
پاسخ:
سلام
چرا
اتفاقا زیاد هم داریم
متشکر
یعنی چنین مردهایی وجود خارجی دارن؟:))
پست بسیار زیبایی بود
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
بله که وجود دارن
متشکر
موید و منصور باشید
چقد قشنگ بودن جمله ها.. ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم
باید از حاج آقا قرائتی تشکر کنید
خب بدرد ما که نخورد! همسر از کجا؟!
پاسخ:
بالاخره بدرت می خوره
این شتریه که در خونه ی هر مردی می خوابه
خخخخ
شوخی کردم
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۴۸ chaturbate token generator real
من نمی توانم از اظهار نظر خودداری کنم کاملا نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">