محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
نویسندگان

محجبه نوشت*5*

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۵۳ ق.ظ
 من و دخترانه هایم

من چادرم را که میپوشم فکر نکن از تمام دخترانه هایم همین وقارش را بلدم

 

 نه اتفاقا بر عکس ناز و عشوه را خوب بلدم شاید بهتر از تمام دخترکان شهرم

 

 اما ناز و عشوه هایم هم مثل خودم با ارزش است

 

 تو برای منارزشی نداری که بخواهم ارزشهایم را برایت را صرف کنم

 

 تو برای من یک رهگذر معمولی هستی حتی نسبتی هم نداری

 

 پس چگونه برای یک ادم غریبه که تنها چند لحظه از کنار من میگذرد

 

 دخترانه های با ارزشم را خرج کنم

 

 

 

اما این روزها بی ارزش هایش در خیابان ریخته

به همان ها نگاه کن من نیازی به نگاه های بی ارزش ندارم

 

 

 

برای من باید مثل خودم با ارزش بود

نظرات (۱۰)

سلام، با تشکر از شما

"من و دخترانه هایم"

با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/41922

در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت "حرف تو" به شما: هر روز و شب دو مرتبه خون گریه می کنی /  آقای روضه خوان به خدا خسته ام بیاااا ...


یا علی

با سلام و خسته نباشید

مطلب شما در باشگاه وبلاگی " قلم سپید " منتشر گردید

http://qalamesepid.ir/content/21287/%D9%85%D9%86-%D9%88-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%85

در صورت  مطلب جدید لینک مطلب را در سایت قلم سپید ثبت نمایید



هدیه سایت قلم سپید به شما

حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند:

پیامبراکـرم (ص) به مـن گفت: بـرتـو باد سخاوت ورزیدن، زیرا کـه سخاوت درختـى از درختـان بهشت است که شاخه هایـش به زمیـن آویخته است ، هر که شاخه اى از آن را بگیـرد او را به سـوى بهشت مـى کشـانـد. ( بهجه، ج 1، ص 266)

 


سلام
بسیار عالی
متشکر
التماس دعا
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۴ ❤منتـــظر المهدی 313❤
بی نظیربود

سپاس......
پاسخ:
خیلی ممنون
قابل شما را نداشت
 Ali bood
پاسخ:
متشکر
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۷ ♥سرباز شیعه♥
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۲ علیرضا رحیمی
چقدر دلنشین بود... کاش همه زنان اینقدر فهمیده بودند...
پاسخ:
ان شاالله به زودی زود به این فهم می رسند
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۵ رادیو عاشقی
متن قشنگى بود 
ولى لزوماً من نمیپذیرم که دختراى بى حجاب حتما بى ارزش هستن
البته به غیر از عده اى که اهداف دیگه اى از بى حجابى دارن
موفق باشید
پاسخ:
ممنون از نظر تون
۰۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۱۳ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
عالیست.
پاسخ:
نظر لطف شماست
متشکر
مرحبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">