محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
نویسندگان
 

من در اتاق یک رئیسی رفتم، کار داشتم.
تا در را باز کردم دیدم
یک دختری حالا یا دختر یا خانم، خیلی زیبا است.
داخل اتاق رئیس رفتم گفتم:
شما با این خانم محرم هستی؟ گفت: نه!
گفتم: چطور با یک دختر به این زیبایی تو در یک اتاق هستی و در هم بسته است.
گفت: آخر ما حزب اللهی هستیم.
گفتم: خوشا به حالت که اینقدر به خودت خاطرت جمع است.
حضرت امیر به زن‌های جوان سلام نمی‌کرد.
گفتند: یا علی، رسول خدا سلام می‌کند تو چرا سلام نمی‌کنی؟
گفت: رسول خدا سی سال از من بزرگتر بود. من سی سال جوان هستم. می‌ترسم به یک زن جوان سلام کنم یک جواب گرمی به من بدهد، دل علی بلرزد.
گفتم: دل علی می‌لرزد، تو خاطرت جمع است.
بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند.

نظرات (۲۱)

ممنون از حضورتون.
شهادت امام علی النقی (ع) را خدمت شما تسلیت میگم.

سلام ممون از حضورتون

با افتخار لینک شدین

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب‌اللهی‌تر می‌دانند "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/26182
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام سجّاد (علیه‌السّلام): حقّ سرپرست علمی تو آن است که وی را بزرگ بشماری و به او نیک گوش بسپاری و توجّه کنی... و اگر نزد تو از او به زشتی یاد کردند، دفاع کنی و عیب‌هایش را بپوشانی و افتخاراتش را آشکار سازی."
یا علی

سلام

ممنونم ازحضورتون

لینک شدید...با افتخار

 

اللهم احفظ امام الخامنه ای

۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۱۸ گل سرخ و چادر من
سلام ولادت امام علی (ع) و امام جواد (ع) را تبریک میگم.
سلام
بسیار عالی
متشکر
التماس دعا
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۱ علی رحمانی پور
سلام
خیلی زیبا بود
آتش اونا گرمتره
پاسخ:
سلام
سوزاننده تره...
سلام
ممنون
پاسخ:
سلام
متشکر
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۲ علیرضا رحیمی
سلام
بسیار عالی ... مطلبی هم در این باره داشتم که مفید هست.
پاسخ:
سلام
مطلب بسیار مفیدی بود
 متشکر
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۷ محمد * شـــــــــورگشتی *
بله
دلها خیلی پاک شده !!!

سلام عیدتون مبارک.....طاعاتتون قبول.......التماس دعا
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
عالی بود
پاسخ:
متشکر
سلام خدا قوت.... بسیار کاربردی و لازم........ زنده باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
خدا  شما را نصرت دهد
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۶ محمد جواد
استفاده بردیم
واقعاً خیلی باید دقت کرد
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۷ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۷ سربازکوچولو ...
سلام.خداقوت
خیلی مطلب خوبی بود.ممنون
موفق باشید ان شاالله
یاعلی
پاسخ:
سلام
متشکر
همچنین
بسیارممنون از نگاه و توجه شما به مسائل و مشکلات جامعه، جامعه بدون انجام  دستورات دین مقدس اسلام  و پر هیز از گناهان به سوی نابودی حرکت میکند و وظیفه همه ما جلوگیری از این نابودی است.     
پاسخ:
سلام
بنده هم از نگاه فرهنگی و دغدغه دار شما متشکرم
یعده فک می کنن تسبیح و انگشتر فیروزه ای با آیه کرسی تو جیب یعنی شیطان بهت نزدیک نمیشه.
۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۳۵ سیّد محمّد جعاوله

دقیقا

۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۳۵ سیّد محمّد جعاوله

دقیقا

خیلی زیبا بود 

پاسخ:
متشکر

سلام

بسیار عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">