محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
نویسندگان

ساپورت یعنی …

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ق.ظ

جذابیت برایم مهم بود. برای همین احساس می کردم با ساپورت هر روز جذاب‌ تر و خوشتیپ تر از قبل دیده می شوم. این را از نگاه های مردم می فهمیدم. برای همین هر روز ساپورت های چسبان تر و جذاب ‌تری به پا و هر روز نگاه افراد بیشتری را به خودم جذب می کردم.

گمانم این بود که مرتکب هیچ گناهی در دنیا نشده ام و از تمام دختران پاک ‌تر هستم. این خیال تمام عمر با من بود تا آنکه از این دنیا بار سفر بستم و در صحرای محشر و روزقیامت نامه اعمالم را به دست چپم دادند. خدای من چه می دیدیم. گناهانی که حتی یکبار مرتکب آن نشده بودم. گناه زنا و شهوت رانی و فساد و … زبان به اعتراض گشودم که این چه عدالتی است؟ من حتی فکر یکی از این گناهان هم به افکارم خطور نکرده بود.

ساپورت یعنی …

و خداوند عالم فرمودند مگر ما در سوره نور آیه 19 خطاب به شما نگفتیم که :

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفاحِشَهُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَهِ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ.

کسانى که دوست دارند زشتی ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد عذاب دردناکى براى آنها در دنیا و آخرت است، و خداوند مى‏داند و شما نمى‏دانید.

به فکر فرو رفتم و به روز هایی که با تکبر و غرور ساپورت به پا می کردم تا زیبا تر شوم و نگاه های مردم را بخودم جذب می کردم افتادم. تازه فهمیده بودم ساپورت یعنی چشم های هیز شمارا خریداریم…

 این داستان ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. مراقب به گناه انداختن دیگران باشید…

نظرات (۲۰)

۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۱ قرارگاه سایبری حریم ولایت
سلام همسنگر
مطلب زیبایی بود
وبلاگتونم که عالیه
خیلی خوشحال میشم به پایگاه ما هم سر بزنی تا از نظرات ارزشمنتون بهره من بشم
من با تبادل لینک  و لوگو هم موافقم اگر صلاح دونستید بهم خبر بدید.
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۶ مجید دلدوزی
آیه گرافی بسیار زیبایی بود با اجازه کپی کردم
http://www.afsaran.ir/profile/mimdal
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
تبلیغ شعائر الهی و نهی از منکر هدف ماست
التماس دعا
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۰ *دختران آفتاب*
به اینایی که ساپورت میپوشن  باید بهشون یادآوری کرد که ساپورت شاید جلب توجه کنه ولی در دراز مدت فاتحه ی سلامتیو می خونه، چون می چسبه و خودش میشه معدن انواع قارچو باکتری... و اینا میشن همسران و مادران بیمار آینده ... ومردا هم مریض نیستن برن یه آدم مریضو باهاش ازدواج کنن.2روز باهاشن بعد ولش می کنن. پس الکی اینقد خودتونو به نمایش نذارید واسه دو روز... که هم سلامت روانتون به هم میریزه هم جسمتون...  
پاسخ:
ممنون از نظرتون
سلام
بسیار عالی
متشکر
التماس دعا
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۳ زهرا کرامتی
سلام خوشحالم میکنی اگه وبلاگو دنبال کنی گلمم بیا به وبلاگم و رو گزینه ی دنبال کردن کلیک کن مرسی منتظرتم
سلام
تشکر
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون
علی یارتون
فاطمه زهرا مقتداتون
عالی بود :)
پاسخ:
متشکر
خیلی ممنون
خیلی مفید بود :)
پاسخ:
ممنون
آفرین؛ مثبت به شما +

👍👍👍
سلام دوست عزیز به وبلاگ ما یه سری بزنید اگر خوشتون اومد لطفا دنبال کنید.www.madridista.blog.ir
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۲ دخترمهتاب ...
عالی گفتین
پاسخ:
متشکر
از اسمشم بدم میاد
پاسخ:
واقعا؟؟؟
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۶ محمد آذرکار
عکس از متن عالیتر و بالعکس.
پاسخ:
متشکر
ممنونم
sorooshnews.com
آفرررین

ممنون مفید بود
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۱۳ صـــا لــحـــه
ساپورت همون جوراب شلواریه دیگه.
من نمی دونم چی شد که اسم جوراب شلواری رو عوض کردند و فکر مردم رو هم نسبت بهش همینطور...
پاسخ:
یه عملیات ضدفرهنگی بلند مدت این قبح زدایی و عادی سازی را ایجاد کرد
+
واقعا متاسفم که چشمهای چشم چرونتون رو - چه شما زنها و چه شما آقایون - همه چیز رو لخت و عور می بینه. برید کمی کنترل ذهن داشته باشید. باور کنید ذهنتون جنسی شده و مریض شدید.
نمی خواید قدم‌در راه عفاف و حجاب واقعی بگذارید. باور کنید این بازی چادر بذار و ریش و پشم بلند کن؛ ولی ذهنت رو لخت رها کن و به دختران باکره، نسبتهای  زشت لخت و عور بودن دادن دیگه، نخ نما شده.
دیگه، متوجه شدیم که ذهنتون چقدر بیماره و با این حرفها، دارید فرافکنی می کنید. 

پاسخ:
چشم های بندگان واقعی خدا - مومنان - افکار امثال شما را برهنه و لخت می بینند که افراد محجبه و با تقوا را چشم چران و افراد بی حیا را با عفاف و حجاب می دانید.

قضاوت از این حرف شما را به دنبال کنندگان محجبه می سپارم
۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۵۳ کریمه کریمی

هفته عفاف و حجاب رو تبریک می گم🙂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">