محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
نویسندگان

محجبه نوشت *15*

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۵۲ ب.ظ

این روزها...

این روزها حس دیگری دارم!

این روزها چادرم را جور دیگری می بینم.

این روزها چادرم را باغرور برسر می کنم.

این روزها چادرم را که سرمی کنم احساس وظیفه می کنم!

احساس وظیفه درمقابل اعمالی که انجام می دهم ، احساس وظیفه درمقابل حرمت چادرم.

این روزها حرمت چادرم را بیشتر حس می کنم.

حرمت چادری را که یادگار مادرم فاطمه (س)است.

حرمت چادری که خون بهای شهیدان است.

حرمت چادری راکه در عاشورا از سر زینب نیفتاد!

حرمت چادری راکه جان ها برای بودنش رفته اند.

آری این چادر حرمت دارد و وجودش برسر شیرزنان این مرز و بوم لیاقت میخواهد!

تنها کسی لیاقت سیاهی چادر را دارد که حرمت آن را درک کرده باشد وکسی که توانایی درک آن را داشته باشد گرمای حاصل از وجود آن را با عشق تحمل می کند.

*وبه آن ها بگو که آتش جهنم سوزان تراست*(قرآن کریم)

نظرات (۳)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" حرمت چادرم را بیشتر حس می‌کنم "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/28925
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام صادق (علیه‌السّلام):هر کس سه روز آخر شعبان را روزه بدارد و آن‌ها را به ماه رمضان متّصل کند، خداوند برای او پاداش روزه دو ماه پیاپی را می‌نویسد."
یا علی
سلام
بسیار عالی
متشکر
التماس دعا
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۵:۵۷ عبدالله عاصی
خیلی زیباست

پاسخ:
بسیار متشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">