محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
نویسندگان

محجبه نوشت*7*

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۵۸ ب.ظ

 دوس دارم همیشه از زیبایی چادری بنویسم

که وقتی به سر میکنم چشمان هوس بازان و گرگ صفتان به دنبالم نیست

و راه سبز زندگیم را ادامه می دهم.من چفیه ای که بر گردنم انداختم را با زیبایی های مادی دنیا عوض نمیکنم

چفیه ای که دیروز پدر و برادر شهیدم از آن برای بستن زخم رزمنده ای استفاده کرد

من به خودم افتخار میکنم که امروز فرزند و خواهر شهیدی هستم که بخاطر من که ناموسش هستم جان شیرین خودرا

تقدیم کرد

افتخار میکنم که حجاب دارم …دوس دارم …

دوس دارم از چادری بنویسم که زیبایش چون نور همه جا را فرا گرفته و الگوی اونایی هستم که چادر به

سر نکرده و با بی حجابی خود نور تاریکی را به خود همراه دارند

دوس دارم با حجاب کامل خود دل مهدی فاطمه را شاد کنم

دوس دارم زینت حجاب خود را حفظ کنم

من از حجاب کامل خود بسیار افتخار میکنم که حجاب فاطمه را دارم حجابی که از زینب آموختم

من افتخار میکنم که به وصیت شهدا عمل کرده ام و آنها را از خود خوشنود ساختم

به راستی

❤ خداوندحجاب را ازجنس محبت آفرین❤

نظرات (۱۹)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" خداوند حجاب را از جنس محبّت آفرید "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/32763
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام رضا (علیه‌السّلام): هر کس معصومه (سلام‌الله‌علیها) را در قم زیارت کند، مانند کسی است که مرا زیارت کرده است. "
یا علی
سلام
بسیار عالی
متشکر
التماس دعا
عالی بود
ممنون
+++++
پاسخ:
+++++++
متشکر
خیلی ممنونم :)
پاسخ:
متشکر
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۳ علی رحمانی پور
واقعا عالی
مثل همیشه
پاسخ:
ممنون و متشکر
عالی بود
پاسخ:
متشکر
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۷ رادیو عاشقی
حجابو دوست دارم 
ولى کار سختیه

پاسخ:
چرا سخته؟

۱۱ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۶ ♥سرباز شیعه♥
ممنون

متشکر♥
پاسخ:
متشکر
سلام
این متن درمورد خودتون هست؟

پاسخ:
من؟
علیرضا؟
.......
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۹ دخترمهتاب ...
چ عالی
پاسخ:
متشکر
سلام :)
درود بر شما و این زیتت مقدس
پاسخ:
سلام
متشکر از لطف شما
۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۲۵ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
چادر یعنی ارامش برام فرقی نداره که کسی مسخرم کنه یا تحصینم کنه من دوست دارم حجابو چون میدونم اادمای زیادی خونشونو ریختن برای این حجاب و حیا :)
ممنون از متن زیباتون

پاسخ:
آفرین بر شما و عقیدتون
متشکر و سپاسگزارم
خیلی زیبا بود 
لطفا به وبلاگ ما سر بزنید ممنون
با کمال افتخار دنبال شدید
پاسخ:
سلام
نظر لطف شماست
چشم
۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۰۶ سیّد محمّد جعاوله
عالی بود
احسنت
پاسخ:
سلام
متشکر
۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۳۰ ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
خیلی خوب بود ، استفاده کردیم،ادامه بدید ...
پاسخ:
سلام
نظر لطف شماست
چشم

سلام

جالب بود و عالی

پاسخ:
سلام
نظر لطف شماست
۲۲ تیر ۹۸ ، ۲۰:۳۲ امید شمس آذر
زیبایی های معنوی رو چطوری میشه با ابزارهای مادّی به تصویر درآورد؟ خیلی موافق یادکرد از زیبایی حجاب نیستم. بدون تعارف، خانم مانتویی از خانم چادری و خانم بی حجاب از خانم مانتویی و خانم .... هم از اون زیباتره. حجاب، دستور خداوند برای پوشاندن زیبایی هاست در نزد غیر محارم.
پاسخ:
سلام
از تمامی دوستان تقاضا می کنم نظرشون را در مورد این پست بذارن

واقعا هنوز متوجه نشدین که این دسته از متون کلیشه‌ای، هیچ تاثیری در اقبال افراد به حجاب نداره؟

اگر خودتون رو متخصص کار فرهنگی میدونین و اصرار به انجام اون دارین، پس به شیوه مطهری، شریعتی و صدر رو افراد تاثیر بذارین، نه با این مطالب مناسب دوران دبستان :)

پاسخ:
سلام
شهید مطهری، آیت الله صدر و ...
حجاب باید برای دستانی ها هم باید رعایت بشه
اصلا باید از اونجا شروع بشه
یا علی
۰۴ بهمن ۹۹ ، ۱۹:۳۱ فاطمه غلامی

سلام

التماس دعا

پاسخ:
سلام
چشم
شما هم دعا بفرمائید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">