محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
نویسندگان

محجبه نوشت*3*

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۰۳ ب.ظ
چادر مشکی
 

من یه دخترم...

 

از جنس بلور، شاید هم آفتاب...

 

و چادرم...

 

از جنس چادر مادرم زهرا (س) ...

 

و چقدر دوست داشتنیه...

 

خصلت های دخترای زهرایی...

که سرشون هم بره چادرشون نمیره...

 

 

شاید در نظر یه نامحرم، مغرور باشم...

متکبر...

با اخلاقی سرد..

اما این مهم نیست که دیگران چی فکر میکنن...

مهم اینه که جذبه ام...

چادرم...

حیا و وقارم..

به هیچ احد الناسی  اجازه نمیده که وارد حریم خصوصیم بشه...

اگه چشام سگ و خرس و یابو ندارن...

ولی به جاش حجاب دارن...

 آره، لباسام مارک نیست...

زننده نیست...

مورد پسنده انواع گرگ های خیابونی نیست...

اما...

چادر مشکی من...

چنان احساس امنیتی بهم میده که...

حاضر نیستم با هیچی عوضش کنم...

من یه دخترم...

یه دختر زهرایی..

شنیدن صدای قهقه ی خنده ی من...

برای هر کسی امکان پذیر نیست...

و من خوشحالم...

که با تمام احساسات و عواطف دخترانه ام...

باز هم زهراییم..

نظرات (۱۰)

ما دخترا رو با حجاب دوس داریم مثله خواهرامون
پاسخ:
سلام
تشکر می کنم از شما برادر گرامی
همه دختران جامعه اسلامی ما خواهران دینی ما هستند
سلام
جالب بود
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" چادر مشکی من... "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/33024
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام رضا (علیه‌السّلام): هر کس در مجلسی که یاد و نام ما در آن زنده نگه داشته می‌شود بنشیند، در آن روزی که دل‌ها می‌میرند، دل او نمی‌میرد. "
یا علی

عالی بود با اجازه کپی کردم

پاسخ:
ممنون
تشکر میکنم که باعث رواج شعائر الهی می شوید.
التماس دعا
سلام
بسیار عالی
متشکر
التماس دعا
چ احساسی موج میزد
مچکر
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۳ سید محمد رضی زاده
چادرت را بتکان قصد تیمم داریم...
خیلی قشنگه...
پاسخ:
متشکر
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۵ ♥سرباز شیعه♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ افرین

ممنون
پاسخ:
متشکر
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۴۴ سیّد محمّد جعاوله
زیبا و عالی نوشتید
زنده باد حجاب
ممنونم.
پاسخ:
سلام
متشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">