محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
نویسندگان

محجوب نوشت*1* "معشوقه چادری"

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷ ق.ظ

مگر این معشوقه  دلبری می داند؟

مگر این
چادری عهد قجر عشوه هم می فهمد؟

با دو جمله میتواند بکند مست دلی؟

با نگاهی همه فرهاد کند؟همه مجنون بشوند؟

هیچ می داند او؟ تو بگو اصلا نازی به صدایش باشد؟

چشمک پر هوسی می فهمد؟

جلوه ی تن، رخ زیبا و ادا ملتفت است؟

هیچ از لذت خندیدن و مستی داند؟

تاب گیسو بلد است؟

من همه اش زیر لبم خندیدم

او چه داند تو چگونه دل ما را بردی؟

او چه داند که زن و گوهر هستی چه بود ؟

یاد دیدار نخستت بودم

با همه
سادگی و حجب و حیا می رفتی

نه نگاهت به کسی ،نه زدی چشمک و نه خنده ی بی جا نه سخن

نه تنت جلوه گر و عشوه کن مردی بود

نه صدایت نازک

به همین سادگی و زیبایی دل من را بردی

هر فرشته به تو مبهوت شد

هر ملک گرد تو می چرخید و


ماه بـــــانو، عســــــل چادریم

ای به قربان حیایت
خانوم

مرد اگر مرد بود

لذت او عفت توست

چلچراغ نفسش چادر توست

ای به قربان
حجابت بانو

این را خوب بدان

همه ی عشق من از چادر توست...

 

منبع:ملکه حجاب

 

نظرات (۸)

سلام، با تشکر از شما

 

"معشوقه چادری"

 

با آدرس: http://www.harfeto.ir/?q=node/46908

 

در سایت حرف تو انتشار یافت.

 

هدیه سایت حر ف تو: پیامبر اکرم (ص) فرمود: نشان منافق سه چیز است : 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در امانت خیانت نماید .

 

یا علی

پاسخ:
سلام
ممنون و متشکر
یا علی مدد

من که حالا هم چادری هم جذابم وخوش سر وزبون وعشوه گر ام تا بحال که فقط 18 سالمه دل مردهایی بردم که 100 زن قرتی آرزشونه

از 14 سالگیم کلی خواستگار وعاشق دل خسته دارم

۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۱ ♥سرباز شیعه♥
مثل همیشه بی نظیری داداش
پاسخ:
متشکر اخوی
بردی دل از من به یغما ای ترک غارتگر من .....صفای اصفهانی  (。◠‿◠ฺ。)
پاسخ:
صفای دل هر چی مومنه
++++
پاسخ:
متشکر++++
۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۱۹ محسن رحمانی

سلام و عرض ادب .

 

چه شعر زیبایی. متشکر.

۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۲۱ زندگی برتر

سلام وقتتون بخیر

می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

۲۴ آبان ۹۹ ، ۱۱:۰۲ سارا مرتضوی

احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">