محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
  • ۱۴ فروردين ۰۲، ۱۱:۱۴ - افسانه امیرعبدالهیان
    ممنون عالی
نویسندگان

مامانی من عروسک نیستم .....

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۴۸ ب.ظ
 

درد دل

مامان خوبم می دونم خیلی دوستم داری


دوست داری من رو خوشگل کنی و به همه نشونم بدی

ولی مامانی یه کوچولو فکر کن من قراره یه انسان باشم!


مامانی من عروسک نیستم که هرطوری لباس تنم کنی

آرایشم کنی ، جلو همه برقصونیم ، بغل هرکسی قرارم بدی

من رو با خودت آرایشگاه نبر ، تو به من حیا یاد بده ، پوشش

داشتن رو یاد بده ، دفاع از خودم رو یاد بده ،کسانی که بی

عفتی یادم بدن زیادن ،تو ...عروسک شدن واسه دل دیگران

رو یادم نده ...خواهش می کنم به من فرصت انتخاب بده

خواهش میکنم مامانی  

مامان مهربونم فقط فقط تو می تونی منو خوب خوب بار بیاری مواظب خودت و من باش وبه خدا توکل کن

      

ما را دنبال کنید

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۹
علی رضا عظیمی راد

حجاب

دختر

عروسک

مامان

نظرات (۷)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
مامانی من عروسک نیستم "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/26184
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام سجّاد (علیه‌السّلام): حقّ سرپرست علمی تو آن است که وی را بزرگ بشماری و به او نیک گوش بسپاری و توجّه کنی... و اگر نزد تو از او به زشتی یاد کردند، دفاع کنی و عیب‌هایش را بپوشانی و افتخاراتش را آشکار سازی."
یا علی
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۸ زائر آسمان ...
آفرین
سلام
بسیار عالی
متشکر
التماس دعا
حیف که همچین دختری دیگه نیست
پاسخ:
سلام
چرا نیست؟
اتفاقا زیاد هم هست ولی عرضه نمایی در خیابان ها نمی کنند
سلام
ای روزگار ...
پاسخ:
سلام
دیگه...
۲۱ آبان ۹۶ ، ۱۹:۵۹ محسن رحمانی
:)
پاسخ:
سلام
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۴:۰۴ محمد عـــــــرفان
درود نه سلام
پاسخ:
علیک سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">