محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
نویسندگان

حجاب چیه؟ مهم اینه که دل آدم پاک باشه!

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۲۷ ب.ظ

حجاب چیه؟ مهم اینه که دل آدم پاک باشه!

دوست داشتن به دله،  بی خیال ظاهر

بهش گفتم: امام زمان عج رو دوست داری؟

گفت: آره ! خیلی دوسش دارم

گفتم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟

گفت: آره!

گفتم : پس چرا کاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟

گفت: خب چیزه!…. ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست ، به دله

گفتم: از این حرف که میگن به ظاهر نیست ، به دله بدم میاد

گفت: چرا؟

براش یه مثال زدم:

 
گفتم: فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دختر خانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام می خوره. تو هم سراسیمه میری و می بینی بله!!!! آقا نشسته و داره به دختره دل میده و قلوه می گیره.عصبانی میشی و بهش میگی: ای نامرد! بهم خیانت کردی؟

بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه : عزیزم! من فقط تو رو دوست دارم. بعد تو بهش میگی: اگه منو دوست داری این دختره کیه؟ چرا باهاش دوست شدی؟ چرا آوردیش رستوران؟ اونم بر می گرده میگه: عزیزم ظاهر رو نبین! مهم دلمه! دوست داشتن به دله…

دیدم حالتش عوض شده

بهش گفتم: تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلت رو ببرن؟ تو نشستی با یه دختره عشقبازی می کنی بعد میگی من تو دلم تو رو دوست دارم؟ حرف شوهرت رو باور می کنی؟

گفت: معلومه که نه! دارم می بینم که خیانت می کنه ، چطور باور کنم؟ معلومه که دروغ میگه

گفتم: پس حجابت….

اشک تو چشاش جمع شده بود

روسری اش رو کشید جلو

با صدای لرزونش گفت: من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ، حجاب که قابلش رو نداره

از فردا دیدم با چادر اومده

گفتم: با یه مانتو مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!

خندید و گفت: می دونم ! ولی امام زمانم چــــــادر رو بیشتر دوست داره

 

می گفت: احساس می کنم آقا داره بهم لبخنــــــــــد می زنه

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۹/۰۶/۱۵

نظرات (۱۱)

سلام
بسیار عالی
متشکر
التماس دعا
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۰:۳۷ ببر بنگال
سپاس.
پاسخ:
متشکر
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۳ سجاد مقید
خیلی عالی
با اجازه باز نشرش می کنم

یا علی
پاسخ:
متشکر
حتما
علی یارتون
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۹ سیّد محمّد جعاوله
احسنت.
پاسخ:
متشکر
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۵ ابراهیم کربلا
بسیار عالی بود
پاسخ:
متشکر
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۴ ابراهیم کربلا
شما اگر کتاب جنود عقل و جهل و شرح چهل حدیث امام (ره) را خوانده باشید ، حتما دیده اید که قلب انسان از عقل او صادر می شود و مبدا صادرات مهم است و در علم فیزیولوژی هم به این نکته اشاره وافر شده است که ضربان قلب از مغز صادر میشود و عقل یک صفت است که یکی از صورت های مادی آن مغز است و خود عقل که صفت و غیرمادی است ، از 75 نیرو ساخته شده است و یکی از آنها همین حیاء است که این 75 قدرت به لشکریان عقل مشهورند .
مگر میشود عقل نداشته باشی و دل پاکی داشته باشی ؟
پاسخ:
بسیار زیبا
استفاده کردیم
واقعا عالیه این تلنگرتون
پاسخ:
نظر لطف شماست
عالی بود 
خدا خیرتون بده
پاسخ:
سلام
متشکر
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۷ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
روش جالبی بود !
یاد گرفتم :)
پاسخ:
سپاسگزارم

سلام پست خیلی خوبی بود 

و البته کامنت ابراهیم کربلا که خیلی خیلی خیلی باحال بود 

مگر میشود عقل نداشته باشی و دل پاکی داشته باشی

۱۰ اسفند ۹۹ ، ۰۹:۰۳ نوجوانه جام

وبلاگتون فعالیتش عالیه🥰 

پاسخ:
ممنون
نظر لطف شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">