محجبه

محجبه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۳۶ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    روحشون شاد
نویسندگان

حجاب، بالاترین افتخار، والاترین عزت

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۵۵ ب.ظ

«الهی کفی بی عزا ان اکون لک عبدا » پروردگارا مرا این عزت کفایت می کند که بنده تو باشم

« و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا» و  این افتخار برای من کافی است که تو پروردگار من باشی
 
« انت کما احب فاجعلنی کما تحب » خدایا تو چنانی که من دوست میدارم پس مرا چنان کن که خودت دوست میداری.

فرازی از مناجات نامه امیرالمومنین (ع)

 

حال به نظر شما با توجه به سفارشات متعددی که در قرآن و روایات به حجاب و پوشش به عنوان یک عبادت و بندگی شده است، حجاب بالاترین افتخار و والاترین عزت نیست؟

پس بیایید به حجاب و عزت خودمون افتخار کنیم

نظرات (۹)

احسنت بر شما . مطالبتون بسیار عالی . مفید و کاربردی و اموزنده هستن
سلام
عیدتون مبارک
با صلوات خاصه ی امام رضا ع به روزیم...
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۰ امیدفاطمی نسب
سلام
وبلاگ زیبایی دارید.دیدم که مطالب زیادی درباره بحث عفاف وحجاب نوشتید.
من هم توی وبلاگم با همین موضوع مطالبی دارم که تولید خودمه.مثلا:"خواهرم! شما دزد نیستید!!"و"خواهرم! با من مهربان باش!" و"خدایا! با من چکار داری؟"
من یک روحانی هستم.برای نمونه:
"مهربانی مدنی" 2
خواهرم! با من مهربان باش!!
خانمی با آرایش وارد مسجد شد وچادری برداشت وبه سمت سجاده اش رفت. با تعجب دید یک خانم چادری جای اورا گرفته وسجاده ی اورا کنار گذاشته.
پرسید:"ببخشید خانم! اینجا جای منه شما جای من نشستید."
خانم چادری–که معلوم بود اینکار را ازقصد انجام داده- خونسرد گفت:"ببخشید مگه چه اشکالی داره؟!"
-"می گید چه اشکالی داره!! واقعاً که... منو مسخره کردید؟!"
خانم چادری:"مگه حالا چی شده چرا جوش آوردی؟!"
-"یعنی چه خانم خجالت نمی کشی جای مردم رو غصب می کنی؟!نمی دونی نماز اینجا اشکال داره؟!"
چادری:عذر می خوام فضولی می کنم.اگراینکار اشکال داره،اگه غصب جای یکی دیگه ایراد داره،چرا شما -با این قیافه- توی دل "مرد یکی دیگه" پا می ذاری؟!!!
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" حجاب، بالاترین افتخار، والاترین عزّت "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/33215
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام رضا (علیه‌السّلام): هر کس [از خدا] بهشت بخواهد و در برابر سختی‌ها شکیبایی نورزد، بی‌گمان خود را ریشخند کرده است."
یا علی
سلام
بسیار عالی
متشکر
التماس دعا
خداکنه که جوانانمون هوشیار بشن و بدونن با بی حجابی هم پسر و هم دختر تو خیابون روی خون شهدا قدم میزارن
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۸ علیرضا رحیمی
واقعا که عبد شدن تمام مسئله است.
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۶ علی رحمانی پور
ممنون
پاسخ:
متشکر
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۵ سرباز شیعه
ماشااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله

خسته نباشید دلاور

ممنون

خیییییییییییییییییییییییلی        ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">